بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد
سرخط خبرها

نتیجه بازی والیبال ایران و هلند| بازگشت کاپیتان خوش قدم والیبال

  • کد خبر: ۶۸۹۷۹
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۷
نتیجه بازی والیبال ایران و هلند| بازگشت کاپیتان خوش قدم والیبال
تیم ملی والیبال کشورمان در بازی سوم لیگ ملت‌ها با نتیجه ۳ بر صفر از سد هلند گذشت.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم ملی والیبال مردان ایران در سومین روز از رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۱ به مصاف هلند رفت و موفق شد نخستین پیروزی خود در این رقابت‌ها را مقابل این تیم با نتیجه ۳ بر صفر به دست بیاورد.
شاگردان آلکنو موفق شدند در دیدار با نتیجه ۳ بر صفر با امتیاز‌های (۲۵-۱۸)، (۲۵-۲۳)، (۳۰-۲۸) تیم هلند را شکست دهند.
ایران با ترکیب ۱۴ نفره سعید معروف (کاپیتان)، سیدمحمد موسوی، پوریا فیاضی، محمدرضا حضرت‌پور، مسعود غلامی، مرتضی شریفی، بردیا سعادت، صابر کاظمی، علی‌اصغر مجرد، علی شفیعی، میثم صالحی، محمدطاهر وادی، آرمان صالحی (لیبرو) و امیرحسین اسفندیار مقابل هلند پا به این رقابت‌ها گذاشت.
ایران ست نخست را با ترکیب محمدطاهر وادی، محمد موسوی، امیرحسین اسنفدیار، میثم صالحی، علی اصغر مجرد، صابر کاظمی و محمدرضا حضرت‌پور خوب شروع کرد و توانست ۱۶ بر ۱۱ پیش بیفتد. شاگردان آلکنو در ست دوم و سوم هم عملکرد خوبی داشتند و در نهایت به پیروزی رسیدند. در این روز بازیخوانی علی اصغر مجرد در کنار دریافت‌های خوب امیرحسین اسفندیار و میثم صالحی تیم ما را روی پاس‌های پخته محمدطاهر وادی به درستی به حرکت در آورد و سیدموسوی به عنوان تنها یار باتجربه نقش خوبی در باز کردن سد حریف هلندی داشت و صابر کاظمی اگرچه آن یار تیرچنگ بازی با روسیه نبود، اما یک وزنه قابل اعتماد در تیم ما به شمار می‌رفت.
در مسابقه امروز سعید معروف لحظاتی به میدان آمد و خوش قدم هم بود چراکه با بازگشت کاپیتان، ایران توانست به اولین پیروزی در این رقابت‌ها دست یابد. بردیا سعادت نیز در حضور کوتاه مدت خود آمادگی آرمانی خویش را به رخ کشید. اما نکته مهم این بازی‌ها میدان دادن به جوانان و کم کم آن‌ها را باور کردن است، ما هم با اعتقاد راسخ به آینده والیبال ایران با این جوان‌ها می‌نگریم.
در تیم هلند هم براساس آمار ارائه شده تا قبل از بازی امروز نیمر عبدالعزیز با ۵۴ امتیاز پیشتاز انفرادی بهترین‌ها بود و دیدیم که در این بازی‌ها هم توپ هلندی‌ها روی کاکل همین بازیکن مسلمان آفریقایی می‌چرخید. عبدالعزیز یکی از بهترین پشت خط زن‌های جهان است که در لیگ ایتالیا هم بازی می‌کند. در مقابل ایران هم با اینکه این بازیکن درخشید، اما در نهایت هلند شکست خورد. امیرحسین اسفندیار هم در این دیدار به عنوان امتیازآورترین بازیکن میدان شناخته شد.
ایران در چهارمین مسابقه خود روز پنجشنبه، ۱۳ خرداد از ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف کانادا خواهد رفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->